Surrounding

18:58:00


Mam na pęczki rzeczy które mnie inspirują. Muzyka, filmy, miejsca, ludzie, wszystko co mnie otacza. Czasami coś tylko przemknie koło mnie i wpada do głowy kolejny nowy pomysł. Albo wpada Alicja :D

Z Alicją znamy się nie od wczoraj, ale realizacja wspólnej sesji jakoś nigdy się nie trafiła. Aż w końcu, zgadałyśmy się, że może stworzyłybyśmy coś razem. Dyskusje trwały co do motywu przewodniego i miejsca, ale nie miałyśmy daty, bo wciąż coś wypadało lub psuła się pogoda. Jednak jednego wieczoru Alicja wysyła mi wiadomość, że do mnie jedzie. I tak oto pół-spontanicznie powstała ta sesja. I choć jestem perfekcjonistką i lubię mieć wszystko wcześniej przygotowane, to szczerze przyznaję, jestem bardzo zadowolona z efektów. A Ala pomimo twierdzenia, że "nie umie pozować" przed obiektywem spisuje się bardzo dobrze i mam nadzieję, że nasze planowane projekty uda się w najbliższym czasie zrealizować.

I jeszcze mała adnotacja informacyjna: Wiem że długo czekaliście na tą sesję i pierwotnie najpierw miał być opublikowany fotoreportaż, ale blogspot sprawił psikusa i usunął mi wszystko z gotowego i kompletnego posta, więc muszę zacząć post od początku i proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości :)

Zapraszamy!

















mod. Alicja Jakubiak
fot. Dominika Flis


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook